Sider

10. mai 2007

Enda mer barokk

Dette stoffet kjøpte jeg også på forrige handlerunde, og det ropte også på meg fra skapet. Et par timer i påsken, og vips! Så var sommerposen ferdig. Jeg tror forresten ikke det er så mange som tar med seg symaskin og en haug med pakkenelliker på hytten for å sy.
Ytterstoffet er ganske tykt, og er en gardinlengde fra Kid, inni er det naturfarget bomulsstoff fra Ikea og den er fòret med ett lag platevatt. Den hadde jeg heller ikke bestilling på, og den ligger faktisk her enda, så nå vurderer jeg å bruke den selv. Den er kjempe fin og deilig, fargen er litt lysere enn på bildet.

2 kommentarer:

  1. den var kjempe nydelig!
    hadde passa perfekt i vogna til jenta mi...hvor stor er den?
    mvh Janne

    SvarSlett
  2. Hei!

    Det er en sommerpose, som er ca 130 cm lang om jeg ikke husker feil. Jeg har vurdert å gjøre den om til vår/høst-pose. Send meg en mail om du er interessert. ;)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3