Sider

10. mai 2007

En sovende bamse

Mamman til Lars ønsket en applikasjon av navnet hans og en sovende bamse, og vi fikser alt!
Først måtte jeg klø meg litt i hodet, men idèen falt raskt på plass. Etter litt søk på nett etter hvordan en sovende bamse så ut, kunne jeg tegne en. Synes selv den falt utrolig godt på plass oppå bokstavene. Stoffene er mørk blå smalstripet kordfløyel og naturhvitt teddystoff, og appikasjonene er laget av sandfarget polarfleece. Det er ett lag dyne i posen.
Den skulle brukes i to vogner, så det ble en misforståelse fra min side med selehull, sånn at den ikke passet skikkelig i den ene vognen. Det beklager jeg på det sterkeste, og det var heldigvis første og eneste gang det har skjedd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3