Sider

10. mai 2007

Min første bestilling

Denne posen var min aller første bestilling, og jeg var både spent og nervøs. Spent på om jeg greide å lage en pose alene, og ikke minst nervøs for at den ikke ville falle i smak hos kunden.

Som tidligere nevnt var det enormt med knoting med glidelåsene i begynnelsen, på denne posen brukte jeg utallige timer på å rette opp igjen, etter å ha sydd glidelåsen feil og samme vei 3 ganger. Jeg husker jeg ble så sint, at jeg måtte ta et par dagers pause før jeg orket å finne den frem igjen.

Dette er en helt enkel pose, med to lag fleece, og påsydde bokstaver. For å få posen til å henge oppe på vognen, så sydde jeg en lomme bak.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3