Sider

10. mai 2007

"Raffen"

Min søte venninne, Vicky, ønsket en pose til buggisen sin. Hun hadde et fint fleeceteppe med en giraff på, som hun ønsket å bruke på posen på ett eller annet vis. Jeg plukket av giraffen og sydde den på lokket. Det ble kjempe fint, og en morsom applikasjon.
Jeg hadde ikke selemålene til buggisen, så Vicky kom ut hit med trekket, så jeg kunne få tatt nøyaktige mål. Det var ikke særlig enkelt, herregud for et styr. Det gikk seg til tilslutt, og resultatet ble bra (Jeg har også funnet ut i senere tid at Oth-hullene passer fint i buggis, det letter meg for en god del arbeid).
Posen består altså av svart polarfleece, både inni og utenpå, og som fòr er det ett lag dyne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3