Sider

30. august 2007

Nyhet - LilleSko!

Etter å ha studert x antall BuggyBoots på diverse forum, måtte jeg bare prøve å lage noen selv. Jeg sydde tre helt enkle prototyper før jeg prøvde meg på et skikkelig par.
Litt prøving og feiling er viktig i en skapelsesprosess, hvor man leter etter et spesifikt resultat. Denne ble jeg ikke fornøyd med, så da måtte jeg prøve igjen.



Her fant jeg formen, og har gjort noen små-justeringer underveis.


Det første ordentlige paret jeg sydde ble jeg ganske stolt over. De er veldig søte, og str er ca 0-4 mnd, alt etter hvor stor fot barnet har. Jeg kommer hovedsaklig til å lage LilleSkoene med teddyfòr inni, de skal være varme og gode. Utenpå disse er det brun og svart polarfleece. Så nå er det en liten Andreas som kommer til å bli god og varm på føttene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3