Sider

30. desember 2007

Tusen takk!

Jeg vil rette en stor takk til alle mine kunder, gamle og nye, for at de har valgt meg til å lage deres vognpose, LilleSko etc.
Jeg elsker hobbyen min, og gleder meg til et nytt år med nye utfordringer. Jeg vil også takke alle som titter innom bloggen min og spesielt de som legger fra seg kommentarer. Det setter jeg enormt stor pris på, tilbakemeldinger er jeg avhengig av!

På hjemmebane har vi hatt et ganske tøft halvår etter at vi mistet vår lille engel Sara i sommer, og syingen har holdt meg oppe.
I mai kommer forhåpentligvis en liten lillebror og vi håper selvsagt at alt går som det skal denne gangen.
Til jul fikk jeg en ny symaskin av min kjære og jenten vår på 3, noe jeg virkelig trengte, og jeg gleder meg skikkelig til å ta den ordentlig i bruk!

Jeg håper alle har hatt en flott jul og ønsker dere et riktig godt nytt år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3