Sider

4. mars 2009

Fiskedam

Da Lille fylte 4 her i høst måtte det jo selvsagt fiskes etter godteposer. Som vanlig fikk mor en idé, hev seg rundt og freste på Ikea en sen kveld. Jeg hadde turkist stoff liggende, og mente å huske at de hadde slike små fiske-figurer på Ikea.
Forhenget er meget enkelt laget; fiskene og figurene er sydd på for hånd, og så er det hengt opp i kjellertrappen. Bak der satt jeg og hektet på posene etterhvert som kroken fra fiskestangen kom ned.







Som i det virkelige liv spiser hai andre fisker:

10 kommentarer:

  1. Så mye flott som er kommet på siden din siden sist jeg var her inne.
    Fiskedammen var kjempesmart, og lille skoene var kjempeflotte.

    Klem MIN

    SvarSlett
  2. Tror jeg forelsker meg i alt du lager jeg..

    Kjempeflott side og utrolig søt header.

    Klem merteberte

    SvarSlett
  3. Så lurt! =D

    Dette må jo barna ha syntes var spennende? =)

    SvarSlett
  4. Takk til dere alle!

    Ragnhild: Jeg tror de syntes det var litt morsomt. Jeg hadde det veldig gøy når jeg lagde det, og humret godt for meg selv over haien og den stakkars fisken som ble angrepet.

    SvarSlett
  5. super flott!
    Hadde akkurat samme tanke i september til 4 års dagen her i huset, men endte med å bare sy sammen et blått velourtrekk som "sjø". Fiskene kom jeg aldri til.... Men Ikea var jo smart da!!

    SvarSlett
  6. Må bare tilføye att det ligger en utfordring i bloggen min til deg.

    Klem

    SvarSlett
  7. hehe, dette var virkelig kreativt og flott laget til!

    SvarSlett
  8. Denne fiskedammen (eller er det et stort hav kanskje?) var veldig kul! Kjempegod ide!

    SvarSlett
  9. Kjempemorsom ide`med fiskedammen ! :)
    Ikke rart den ble pop !

    Kjempesøte de Lille-skoene til småttene og da- utrolig herlig stoff det turkise !! <3

    Hvordan bruker Lille disse skoene da - som tøfler ? For de kan vel ikke brukes ute , som vanlig sko ?

    Ha en herlig kveld i stuggu , søte du !
    klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3