Sider

18. mai 2009

Blomstrete skilpadde

Langt oppi nord, bor det en skjønn dame som jeg var i samme barselklubb med på NybaktMamma. Hun ønsket seg en kjole til datteren. Datteren fikk være med å bestemme, men de klarte ikke helt å bestemme seg for hvilke farger eller hva de egentlig ville ha og etter å ha vært vinglepetter en stund, kom vi frem til at jeg fikk frie tøyler.

I utgangspunktet ønsket mamman seg en litt vårlig kjole, i friske farger. Så da ble det rød kjole, med en blomstrete skilpadde. Blomster hører jo våren til. Kjolen ble veldig fin, jeg elsker fremdeles stoffet som er brukt på applikasjonen. Jeg har ikke så mye igjen, så nå må det spares en stund tror jeg. Kjolen er i str 116.

DSC_0660

DSC_0662

DSC_0664

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3