Sider

1. mars 2010

Sau til Lille

Lille har fått seg en ny kjole og det er rekord, for det er kun kort tid siden hun fikk sin forrige, hehe! Hun fikk velge kontraststoffet på Sau selv, og hun varmet sitt mors hjerte. Dette er jenten som har skjønt det – hun valgte faktisk et av yndlingsstoffene mine, og at det er vintage i tillegg er ikke feil.

Dette er faktisk min første virkelig rosa kjole, de andre jeg har sydd har kun vært gammelrosa. Jeg er inspirert av den siste posen jeg lagde, og fant ut at det var på tide at sauen måtte vise seg på en kjole også.

Som med de forrige kjolene mine eksperimenterer jeg med større applikasjoner, og synes det funker ypperlig. De får et helt annet uttrykk og jeg synes også de blir mer spesielle.

DSC_0528 (2)

Kjolen bak:

DSC_0531

Kjolen fra siden:

DSC_0530

DSC_0529 (2)

Skjønne Sau:

DSC_0536

Det som er nytt med Sau, er at bena er 3D. Det ble skikkelig stilig og ganske artig. Lille likte det veldig godt.

DSC_0534 

DSC_0533

Lille ville svært gjerne holde kjolen og vise den frem selv:

DSC_0537

Kjolen satt helt supert, og er laget med tanke på varmere dager. Korte ermer er ganske greit uansett, bare til å bruke en genser/pologenser under. Lille har hatt på seg kjolen i barnehagen i dag og en av fedrene kommenterte kjolen i garderoben da vi skulle hjem. Det var litt stas, både for barn og mor.

DSC_0557

11 kommentarer:

  1. Åh - den som hadde hatt ei lita jente å kle opp i kjolene dine! Nydelig er den. Heldige jenta di.

    Hilsen Aina/Inagh

    SvarSlett
  2. Den var veldig fin.
    Sier som Inagh, skulle hatt ei jente å kle opp.

    SvarSlett
  3. Så nyyyyyydelig kjole!!!!!
    Heldig jenta di som har ei så flink mor:-)

    SvarSlett
  4. Fantastisk herlig og kul kjole!! Sauen er jo bare så skjønn, og så liker jeg 3d effekten og plasseringen på applikasjonen =)

    SvarSlett
  5. Sauen din er bare kjempekul! Super kjole!

    SvarSlett
  6. Så utrolig flott! Sauen gjorde underverker på den rosa kjolen :)

    SvarSlett
  7. den sauen var bare vanvittig kul! og kjolen var fantastisk!!!

    SvarSlett
  8. Denne var helt nyyyydelig! Jeg elsker de store applikasjonene dine!

    SvarSlett
  9. Takk takk! Kjolen elsker vi! :D

    SvarSlett
  10. Den sauen var rett og slett kongekul!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3