Sider

20. mai 2010

Vårlig kenguru

En tidligere kunde tok kontakt og ønsket seg en ny kjole til jenten sin, denne gangen en selekjole. Hun ønsket den litt brede enn den forrige kjolen, da den ble for trang over ryggen, så da forstørret jeg litt.

Det ble en kenguru denne gangen også, etter kundens ønske, jeg liker den veldig godt. Applikasjonsstoffet er fra et nydelig flanellaken jeg fant på hytten (og spurte svigermor meget pent om jeg kunne få), og ribbkanten har jeg valgt for å freshe opp litt og for å hente ut det grønne i mønsteret på kenguruen.

DSC_0142 (2)

DSC_0145 

Fra siden:

DSC_0147

Bak:

DSC_0146

Kontrast i form av en rød knapp til øye:

DSC_0149

DSC_0150

DSC_0151

Til min store forskrekkelse kom jeg på, flere dager etter at kjolen var sendt, at jeg hadde glemt å renklippe kanten på ribben på innsiden av kjolen. Det har aldri skjedd før, så pirkete meg holdt på å dåne aldeles. For å sei da slek; da skjer ikkje igjen.

1 kommentar:

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3