Sider

4. august 2010

Forsinket fødselsgave

I mars kom det en nydelig liten jente til verden. Jenten er datteren til en av mine skjønne klubbdamer. Jeg har innimellom alt annet endelig fått laget en gave, en kjempe søt kjole i str 1 år.

DSC_0103 (2)

Stoffet er gammel rosa velour og katten er et retro-stoff fra Stoff og stil som jeg endelig fant riktig bruksområde for.

DSC_0108 (2)

Både på innsiden og utsiden av hovedsømmen på katten har jeg sydd en søm med gulltråd (klikk på bildet om du vil ha det større). Det ble veldig fint og dekorativt og livner litt opp. Værhårene og halen til katten er også sydd med samme gulltråd. Detaljer er viktig.

DSC_0111 (2)

For å holde litt tråden i fargene, valgte jeg å ha gullfarget kroklisse nederst på kjolen.

DSC_0112 (2)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3