Sider

20. mars 2011

Barnekjole – Sau Vol. II!

En av mine nærmeste kollegaer lurte på om jeg kunne lage en kjole til jenten hennes. Hun hadde falt pladask for Sau, og siden jeg har laget en del kjoler med Sau på, så fant jeg ut at det var på tide med litt forandring.

Sau II ser man foran på kjolen og bak, jeg synes det er en litt morsom vri. Kjolen er i velour, som vanlig, og sydd i str. 98.

DSC_0063

DSC_0066 (2)

Knappene er fra min elskede knappesamling. Det mønstrete stoffet fikk jeg plutselig i posten for lenge siden. En kjær veninne hadde funnet stoffet på en bruktbutikk/loppemarked, falt for det, kjøpte det og sendte det til meg. Låvv it!

DSC_0064 (2)

DSC_0067 (2)

Konklusjon: Kjolen ble veldig søt, fargekombinasjonen er veldig fin!

2 kommentarer:

  1. Ååh så artig. Jeg har ikke sett første sauene, men jeg digger sauII :)

    SvarSlett
  2. For en flott kreasjon. Blir utrolig inspirert av å lese bloggen din. Sauen var råstilig

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3