Sider

10. mai 2011

Vinneren er kåret!

Og det en dag for sent, det må jeg bare beklage. Influensaen har lammet hjernen min, for jeg skjønte ikke et kvekk av random.org, så jeg gjorde det på gode, gamle måten.

Alle navnene ble skrevet ned på en blokk:

DSC_0119

Så ble lappene klippet ut, like store, og brettet på samme måte:

DSC_0120

Etter en del risting på skålen, lukket jeg øynene, så bort og trakk:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tam-tam-taaaaa!

DSC_0122 (2)

Gratulerer så mye! Send meg en epost med adressen din, så dukker boken opp i postkassen din etterhvert!

Og til dere andre som desverre ikke nådde opp denne gangen:

Det blir en ny give away når bloggen min runder 20.000 hits, og det er ikke lenge til! :hyper:

2 kommentarer:

  1. Gratulerer til Skrekk o Gru - heldige deg.

    God bedring - håper du kommer deg på bena igjen fort.

    SvarSlett
  2. Du verden, er det sant? Jeg vinner jo aldri noe, så dette var en hyggelig overraskelse! Gleder meg til å kikke i denne spennende boka! Tusen takk til LilleLeo!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3