Sider

9. august 2011

Storebror med fiskeben

Jeg har laget to overaller, en til en gutt som skal bli storebror og en til nykomlingen (se neste blogginnlegg). Begge skulle være brune. Jeg har valgt litt ulike farger på dem, men har noenlunde samme applikasjon på.

DSC_0088

DSC_0093

DSC_0092

Lange Lillebror er modell

DSC_0084

DSC_0081

Den ble litt tight i halsen, så etter bildet ble tatt tok jeg opp igjen sømmene i halsen og endret litt på den, slik at den så bedre ut og ble hakket luftigere.

DSC_0087

Konklusjon: Finfin overall! Jeg har endret litt på mønsteret her og der, jeg syntes armhulene ble for store på de andre overallene, så dem har jeg laget litt mindre, i tillegg til at jeg syntes halsen var for vid på forrige mønsteret. Det er ikke store endringene som skal til før det blir bedre. Gutten som har fått denne skal få seg en ny en, for den ble litt for smal for ham.

4 kommentarer:

  1. Så stilige bukser. Applikasjonen var jo bare kjempeknall da :)

    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  2. Hei flinka!

    Svigermor har fortalt at når de så båtene kom inn fjorden i Åbo, lagde mamma´ne piroger og barna løp ned til kaia med varme piroger til sjømennene..

    Vi spiste dem sammen med middagen.. vi spiste kyllinggryte (m/tomat). Så de passet ihvertfall til det.

    Lagde en hot versjon også, med ris, chili, paprika og krydder. Disse var veldig gode og jeg hadde litt rømme ved siden av. Nam :o)

    SvarSlett
  3. Så kul!! Applikasjonen var super fin som alltid!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3