Sider

13. juli 2012

Enda en mini-ugli

Jeg kom hjem fra deilig varme i Alanya i forgårs kveld, og etter bare en uke borte har jeg så mye planer at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Plan nummer én er først og fremst å blogge ting som venter på å bli vist frem.

DSC_0118 (2)

Dette er ugle nummer to i rekken av i alt tre. Det svarte stoffet er svart brudesateng, stoffrester etter hatten jeg laget i fjor sommer.

DSC_0119ugle

Vintage-stoffene er rester jeg har fått av Lillis.

DSC_0120ugle3

Jeg gleder meg til å få tid til å sy opp flere av uglene som ligger ferdigklippete og halvsydde i rotehaugen.

 

This is number two out of three mini owls. I love the look of the vintage fabrics! I can't wait to sew up the rest of the owls.

2 kommentarer:

  1. Velkommen hjem igjen - syden hørtes deilig ut!
    De ugleputene er såå festlige *smile*

    Nyt sommeren videre og kos deg.
    Her på Nesåsen har det regnet og regnet og regnet.
    Idag skal jeg og Nala bare slappe av og kose oss inne, det tar på med ferie, vi har fartet hit og dit og jeg har i grunn aldri hatt så mye å gjøre som nå *fnis*

    Fin fredag til deg, vakre!
    klem

    SvarSlett
  2. hærlige ugler :D

    la en award til deg på bloggen min jeg :D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3