Sider

6. januar 2013

Godt nytt år!

fireworks1-300x224

Jeg vil gjerne takke for året som har gått og ønske et godt nytt år, til nye lesere, til mine trofaste lesere og til kunder jeg har hatt kontakt med i løpet av året som har gått.

Så langt har det nye året blitt tilbragt med influensa for min del og sofaligging. Jeg går på veggene snart, for jeg er klar for nye prosjekter! Bloggen min har passert 35.000 hits, og en giveaway står på trappene. Just wait and see!

 

I would like to wish my new readers, my regular readers and my customers a happy new year. I have spent the new year on the couch with the flu so far. I hope it passes soon, I have a lot of new projects I would like to start! My blog has also passed 35.000 hits, so I will soon have a giveaway. Just wait and see!

4 kommentarer:

  1. Godt nyttår søta!
    Håper året har startet godt!

    Ønsker deg en fabelaktig start på uken! Her skal resten av kvelden brukes på en etterlengtet bloggerunde, tiden strekker dessverre ikke til lenger *uff* kjenner jeg savner fininger som deg.

    Klemklem

    SvarSlett
  2. God nyttår Lilleleo ♥ og tusen takk for alle fine kommentarer oss meg.

    Lyselenken er party lights fra Clas Ohlson, de kan brukes inne og ute.

    Ha en fin uke :)
    klem,
    Vicky

    SvarSlett
  3. Er bare innom for å ønske deg en nydelig mandag! Takk for gode ord inne hos meg og så herlig at du deltar på min giwe away, tvitvi!

    klem
    -Maia

    SvarSlett
  4. Godt nytt år til deg og tusen takk for dine fine kommentarer inne hos meg,det setter eg stor pris på:)
    Gleder meg til å følge deg dette året!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3