Sider

4. juni 2015

Min første softline til bag

Jeg har sydd min første softline til TFK bag. Da jeg fikk forespørsel måtte jeg undersøke litt med mål, og heldigvis hadde min tante bagen etter fetteren min enda. Den kom veldig godt med under prosessen. Jeg brukte en halv evighet på å finne ut hvordan jeg skulle lage den, hvordan den skulle se ut og så å finne ut hvordan jeg skulle lage det til rundt festene til kalesjen.

DSC_0126pic

Jeg kom i mål til slutt, og synes resultatet ble bra. Eieren, en tidligere kunde, var kjempe fornøyd og det ble jeg selvsagt veldig glad for å høre.

DSC_0128pic

Jeg har hatt aldeles babysokke-strikke-dilla i noen måneder, så siden jeg ikke har noen selv som kan bruke dem, sendte jeg dem med til den nyfødte som en liten overraskelse. Oppskriften er fra @knitgirlinnorway, som man finner på Insta.

bilde (1)pic

 

I made this softline to a TFK for a former costumer. It took a lot of planning and a whole lot of thinking, but it came out pretty nice in the end. I have knitted a whole lot of babysocks the past few months, but have no one to use them, so I gave them to the newborn.

2 kommentarer:

  1. Hei! Så flott softline du har laget, er dette noe du kan lage på bestilling?
    Mvh Line

    SvarSlett
  2. Hei! Så flott softline du har laget, er dette noe du kan lage på bestilling?
    Mvh Line

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3