Sider

9. juli 2015

T-skjorte til Lillebror med eget design!

Her før sommeren måtte vi fylle på med t-skjorter til Lillebror på 7 og da ble det kjøpt blant annet to hvite fra H&M. De ble kjøpt med tanke på å gjøre noe med dem, og da jeg så den fine, fine Minecraft inspirerte figuren han hadde tegnet ligge på bordet, bare måtte jeg finne frem Cameoen.

For noen måneder siden kjøpte jeg PixScan-matten til Cameoen. Jeg har ikke prøvd den før, så dette var en glimrende anledning. Lillebror hadde tegnet med blyant, så da la jeg matpapir over, tegnet av figuren med tusj og la den på matten. Tok bilde av matten med mobilen, lastet bildet opp i Silhouette Studio og fikk tracet figuren.

bilde (3)

Til tross for dårlig mobilbilde (iPhone4), gikk det veldig fint å trace. Jeg speilvendte figuren og skar ut i svart vinyl.

DSC_0350pic

Det ble kjempe tøft og Lillebror ble veldig stolt! Ikke mange 7-åringer som går rundt med egne figurer på t-skjorten sin.

DSC_0352pic

 

Our 7-year old got some new white tshirts from H&M. He had drawn a Minecraft inspired man, which just needed to come to life on a tshirt! I took a pic of the drawing on my PicScan-mat with my mobile, opened it in Silhouette Studio, traced it and cut it out in heat transfer vinyl. I then ironed it onto his tshirt. Isn't it cool? He is so proud!

2 kommentarer:

  1. Så flott figur og fin måte å friske opp en kjedelig, hvit t-skjorte :)

    SvarSlett
  2. Så stilig! Sikkert kjempekjekt for han å ha t-skjorte med eget motiv på :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3