Sider

18. juli 2016

Uglekjoler

To heldige småjenter fikk hver sine uglekjoler av tanten og onkelen sin til jul. Jeg har kjent dem i mange år og det er veldig, veldig kjekt når venner bestiller hos meg, det setter jeg veldig stor pris på.

DSC_0143pic
Det var lenge siden jeg har sydd uglekjoler, så det var kjekt å få sy noen igjen.

DSC_0144pic
Vingene til den mørke kjolen er fra et retro sengesett som jeg hadde da jeg var liten.

DSC_0148pic
Vingene til den lyse kjolen er fra en kjole-frakk-sak som også er retro (mer vintage tror jeg).

DSC_0150pic

 

One of my friends wanted owl dresses for her two nieces. The wings on both dresses are retro. The fabric on the darkest dress is a bed linnen I had as a child.

2 kommentarer:

  1. Så artige kjolar, dei kjem til å bringe mykje glede :-)

    Anne Kristin

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for koselig kommentar Anne Kristin, jeg håper de kommer til å bringe mye glede. :*

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3