Sider

26. april 2017

Softline med skyer på

Rett utpå nyåret sydde jeg denne softlinen på bestilling. Synes den ble utrolig fin og jeg elsker grått sammen med rosa!

DSC_0066

Fine knapper fra knappesamlingen (som er mer enn stor nok) har fått pynte opp.

DSC_0072

Det har ikke vært noe sying på meg de siste månedene, jeg har fått en stor prolaps i ryggen, så jeg ligger stort sett på sofaen hele dagen for å begrense smertene. Det er fenomenalt kjedelig! Fremover kommer jeg til å blogge om litt andre ting, strikkerier og dåpsartikler jeg har laget.

 

I made this softline a couple of months ago. I just love the combination of pink and grey! I haven’t been able to sew the last months due to a back injury. I’m laying on the couch all day long to reduse the pains and it it so boring! I will be blogging, but it will be mostly about knitting and paper crafts that I have made with my Silhouette Cameo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3