Sider

25. juni 2017

Lille hval i havet der

Min mest trofaste kunde har blitt mormor for første gang. Hun bestilte denne uroen til babyshoweren til datteren sin.

DSC_0155picSiden de kommende foreldrene har vært på fregatt i Sjøforsvaret under militærtjenesten begge to, måtte det bli et undervannstema på uroen.

DSC_0154picJeg kjøpte hvalen i Silhouette Store. Den er så skjønn!

DSC_0156picDSC_0158picDe som har fulgt meg en stund har gjerne lagt merke til at jeg er veldig opptatt av ‘prikken over i’en’. Altså, det lille ekstra som gjør alt fullkomment og perfekt og i dette tilfellet var det perlene jeg monterte mellom hver eneste hval.

DSC_0163picDet ble så fint! Litt magi er viktig!

DSC_0168picDSC_0174picDSC_0175pic

Jeg er utrolig fornøyd med hvordan denne uroen ble seende ut til slutt. Jeg synes det er den fineste uroen jeg har laget så langt. Kombinasjonen av de tre lilla fargene med shimmer og perlene, perfekt! Det gjorde vondt å sende den fra seg. Den ble meget godt tatt i mot av den kommende mormoren, som gledet seg veldig til å gi den bort. Nå tilhører uroen en nydelig liten Johanne.


One of my regular customers ordered this baby mobile to her daughters babyshower. Her daughter and boyfriend both served in the navy during their military service, so the theme had to be something related to water. I bought the whale in the Silhouette Store. It’s so sweet!

I just love how the mobile turned out, this  is the nicest I’ve made.
I just love the purple shades and the beads together. A little bit of magic!

I loved it so much that it was just heartbreaking to send it. It now belongs to beautiful little Johanne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3