Sider

17. juni 2017

Uro til Theodor

I september i fjor fikk min gode kollega en nydelig Theodor. Presang fra meg var en uro.

DSC_0177picKollegaen min har fått velge farger og tema selv og så har jeg fikset resten.

DSC_0178picJeg synes uroen ble helt herlig! Veldig kjekt å lage noe i alle regnbuens farger.

DSC_0179picJeg postet bilder på en amerikansk Silhouette gruppe på Facebook og fikk overveldende og enorm respons. Det var utrolig kjekt!

DSC_0188pic

Det er liksom en egen magi over luftballonger og i hvertfall når de svever blant skyene.



My dear colleague had a beautiful baby boy named Theodor last September. I made him this baby mobile. His mom chose the colors and the theme and I did the rest.
I love how it turned out and all the wonderful colors. I posted pictures of the mobile on an american Silhouette group on Facebook. I was amazed and overwhelmed by the feedback I got. It was awesome!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3