Sider

11. november 2009

Coola Freddy

Møt Coola Freddy. Han er svensk og så kul som en svensk fisk bare kan, med solbriller og alltingen, så det er viktig å uttale navnet hans på svensk.

Da jeg hadde sydd på applikasjonen, som ble helt perfekt, oppdaget jeg til min store skrekk at jeg hadde klart kunststykket å sy den på bakstykket i stedenfor forstykket. Etter en del banning og svetting, fikk jeg klippet bakstykket til et forstykke. I utgangspunktet skulle applikasjonen vært litt lenger ned på brystet, men det gikk ikke å gjøre noe med det. Men fin ble han, svensken, åkke som.

Den lille gutten som skal bruke denne en gang, ligger fremdeles godt og trygt i moren sin mage. Moren hans er en "gammel" venninne, som jeg ikke har sett på lange tider. Hun kommer og henter denne og det skal bli kjekt å se henne igjen! Selebuksen er i str 86.

 DSC_0487

 DSC_0489

3 kommentarer:

  1. Digger Coola Freddy!

    Sitter her å smiler når jeg ser de fine tingene du lager, man blir i godt humør av de flotte applikasjonene dine Kristine! :-)

    SvarSlett
  2. Fantastiske fiiine Freddy!
    Du er bare helt rå på applikasjoner!
    Kule klær rett og slett :o)

    SvarSlett
  3. Bekkaen: Takk min kjære venn! *klem* Det er utrolig kjekt å kunne spre humør og glede!

    fru-jansen: Merci, merci. :D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3