Sider

19. mars 2010

Skilpadda

Her før jul en gang ble jeg kontaktet av en veldig skjønn og god dame. Hun lager nydelige kjoler under merket FinKlea. Hun skulle lage en kjole til en venninne, som jeg også "kjenner"- gjennom det o' store internettet. Hun lurte på om jeg evt kunne lage en applikasjon til kjolen til, nettopp - Skilpadda. Skilpadda har brukt samme avatar leenge, og hva er vel koseligere enn å få den på en kjole? Så her er selveste Skilpadda:

DSC_0409

Slik ser det ut på baksiden av "store" applikasjoner:

DSC_0412

Jeg synes applikasjonen ble veldig fin. Jeg så ikke før jeg var kommet for langt i prosessen at skilpadden skulle vært rundere i fjeset og at den ene skulderen er litt høyere oppe, men men. Den ble ganske fin og gjennomført fordi om synes jeg. Jeg håper og tror at jeg får vise dere det ferdige resultatet, når FinKlea har klart å bestemme seg for hvilken kjole applikasjonen skal være på, hehe!

6 kommentarer:

  1. Så fin Skilpadde du har laget! Og jeg har lest nedover sidene og blitt helt forelsket i de flotte sauene dine og de fine kjolene. Heldige jenta di som får så flotte hjemmesydde klær. Hit skal jeg komme tilbake flere ganger for inspirasjon og skaperglede!

    SvarSlett
  2. Fantastisk flott! Du er en racer på applikasjoner :)

    SvarSlett
  3. Så morsomt! Nå ble jeg veldig nysgjerrig på kjolen til skilpadda! :-))

    SvarSlett
  4. Utrolig kul skilpadde :D
    Men, en ting jeg ikke helt forstår...hvorfor blir det så masse tråder bak...?

    SvarSlett
  5. Tusen hjertelig takk alle!
    @Knittingbird: Det er utrolig kjekt at du har funnet bloggen min! Hjertelig velkommen tilbake. :)

    @Jubel: Det blir så mange tråder fordi det er 4 tråder per søm. To overtråder og to undertråder tilsammen. Og det er mange sømmer som krysser hverandre på kryss og tvers. Og mangel på automatisk trådkutter. ;)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3