Sider

17. januar 2016

Mens jeg drømmer om varmere vær

Her i Bergen er det ganske kaldt om dagen og i skrivende stund sitter jeg godt innpakket i et deilig teppe jeg strikket for noen år siden i garn fra Alpaca Society. Jeg er et utpreget vår-og sommermenneske og drømmer om varmere dager.
I mellomtiden viser jeg frem en sommerkjole jeg sydde på oppdrag fra en barndomsvenninne. Hun ville ha en burgunderfarget kjole i samme mønster som kjolen jeg sydde til Lille for et par år siden.
DSC_0001 (2)pic
DSC_0011 (2)
DSC_0008 (2)pic
Kjolen er i str 92 og ble veldig enkel og fin. Mønsteret er fra Heilt Spesiell og Jubel sin bok, som jeg har modifisert litt.
PS: Jeg har en giveaway på den andre bloggen min, Drømmen om badekar. Titt innom og delta da vel!
Now a days it is really cold here in Bergen. I miss the sun! As I dream of warmer weather, I want to show you this dress I made for a childhood friends baby. It’s a modified pattern from a book I have.

1 kommentar:

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3