Sider

14. oktober 2016

Vognpose med vimpel på!

I vår hadde jeg et artig vognpose-oppdrag. En fast kunde ønsket seg en vognpose til gutten sin, og hun lurte på om hun kunne få vimpler på. Hun sendte meg en skisse, jeg elsket idéen og satte i gang.

DSC_0310pic

Jeg fikk brukt stoffrester til vimplene. Gutten hennes har blant annet denne sengeslangen fra før og noen av stoffene jeg brukte på den er de samme som på vimplene.

DSC_0312pic

Etter å ha applikert fast vimplene, sydde jeg anorakksnor på helt til slutt.

DSC_0313pic

Jeg synes posen ble skikkelig fin, det er en herlig fargeskala!

DSC_0315pic

 

Last spring I got a fun order. A regular customer wanted a stroller bag and she wondered if she could get it with pennants. She sent me a sketch of her idea and I loved it! Last year I made her this bed snake and some of the fabrics used on it is also used on some of the pennants. I love the colour theme!

1 kommentar:

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3