Sider

26. oktober 2017

Barselgave til min lille niese

På selveste nyttårsaften for snart et år siden fikk jeg en liten, vakker tanteskatt. Lillebroren min har endelig produsert og med våre gener er det jo klart at det har blitt et vakkert barn. Fnis.

Den dagen hun ble født festet jeg de siste trådene i dette strikkesettet fra Nøstebarn. Garnet er også fra Nøstebarn, elsker fargen! Hun fikk også et par deilige babyboots strikket i garn fra Klompelompe.

DSC_0086pic

Settet har blitt brukt veldig mye, spesielt jakken og det er utrolig kjekt å høre. Knyting på omslagsjakker til så små synes jeg er veldig upraktisk, så jeg monterte på trykknapper i steden.
Babybootsene jeg strikket har hun brukt nesten helt til nå. Svigerinnen min spurte om hun kunne få nye og jeg hadde faktisk liggende et par som var ferdig montert.

1 kommentar:

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3