Sider

16. november 2017

Barselgave

For snart et år siden fikk en god venninne tvillinger. To utrolig skjønne bylter. De var så like at en av guttene hadde neglelakk på ene fingen, slik at de skulle vite hvem som var hvem.

DSC_0199.jpgpicJeg elsker å strikke babysokker, så jeg hev meg rundt og kjøpte garn. Det måtte selvsagt bli i to forskjellige farger og det var også nok garn til å strikke hver sin lue. Luene er oppskrift fra Nøstebarn. De sitter veldig godt på små hoder. Alt er strikket i Sandnes Baby Merino. Mykt og deilig!

Min venninne visste ikke om at jeg hadde strikket gave til guttene, så hun ble veldig glad og overrasket. Jeg elsker å overraske når jeg vet det blir satt pris på.

DSC_0202.jpg¨pic

Gutta har vokst ut av luene sine, så jeg har strikket nye luer til dem. De skal jeg vise frem senere.


A friend of mine had twins almost a year ago. I surprised her with knitted hats and baby boots. They had to come in two colors, since the boys were identical.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3