Sider

11. januar 2018

Godt nytt år!

Det har vært forsvinnende lite sying på meg i 2017. Fjoråret er et år som fysisk sett kan gå i glemmeboken. Når man er en hobby-og syjunkie som meg, så er ryggproblemer noe man aldeles ikke vil stifte bekjentskap med.
Men - selv om jeg ikke har kunne sydd noe særlig, så har strikkepinnene fått svingt seg. Dette er bare noe av det som ble strikket i fjor og i år blir det nok minst like mye! Det meste blir lagt ut på Instagram og der finner du meg som @lilleleo.

PicMonkey Collage

Det lille jeg fikk sydd tidlig på året i fjor før ryggen ble for ille, vil bli blogget litt og litt om ikke så alt for lenge. Forhåpentligvis kan jeg oppta syingen i samme tempo som før i løpet av året.


Happy new year! Due to backproblems 2017 became a year with a lot of knitting and not so much sewing. I think there will be a lot of knitting this year as well and hopefully my back will heal and I can sew as much as I want to. If you want to, you can follow me on Instagram – @lilleleo.

2 kommentarer:

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3