Sider

19. april 2018

Uro med hval på

Denne uroen lagde jeg til min lille niese i høst.

DSC_0626pic

Den består av tre lag med hvaler. De innerste er hvite, de i midten er lys rosa og de ytterste er mørk gammelrosa. Planen var at fargene skulle gli mer inn i hverandre enn de gjorde og at de tre lagene skulle bli tydeligere, så den ble ikke helt slik som jeg så for meg.

Men – selv om den ikke ble akkurat slik jeg så for meg, så synes jeg fremdeles den er veldig fin. Jeg elsker når fargetonene matcher og sklir over i hverandre.DSC_0629picDSC_0635pic

DSC_0637picDSC_0639pic

Jeg elsker de søte hvalene, jeg blir i godt humør av å se på dem.


I made this last fall for my little niece. I love how the colors blend. It didn’t turn out quite like the picture I had in my head, but I still like it a lot and think it turned out really nice.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3