Sider

24. august 2009

Lillebror – eller Dino Saur om man vil

Da Lillebror var inni magen, måtte jeg ha et kallenavn. Jeg husker ikke hvem som kom med forslaget, men etter noe tull med noen venninner endte det opp med at han ble kalt Dino Saur. Den nye dinosaur-applikasjonen er herved døpt.

Jeg har hatt meg et raid, og klippet ut litt selebukser. Lillebror måtte få seg en etterhvert, så da var det å hive seg rundt! Denne er laget i isoli, det er et slags joggedrakt-stoff. Det er mykt, deilig og varmt.

DSC_0004

DSC_0005

Dinosaur-applikasjonen er en ny en. Jeg synes den ble riktig så søt. Jeg likte veldig godt kombinasjonen med grå bukse og sorte detaljer. Jeg var redd det ville bli for mørkt med sorte detaljer, men det ble det ikke, det ble bare tøft! Med orange kontrastknapp på Dino Saur og røde knapper på selene, ble det helt knall. Jeg trodde jeg skulle ha noen orange store knapper liggende et eller annet sted, men de fant jeg ikke. Jaja, de røde blir muligens byttet ut om de orange dukker opp.

DSC_0006

DSC_0008

Her er et action-bilde av Lillebror. Den satt som et skudd! Han har fremdeles litt å vokse i, den er lang og god i bena.

DSC_0012

6 kommentarer:

  1. Buksa var utrolig fin, og såg kjempedeilig ut. Kan vi få sjå et bilde av buksa forfra også, på modellen?

    SvarSlett
  2. Takk Monica! Den er virkelig kjempe god. Bilde forfra kommer, men ikke her. ;)

    SvarSlett
  3. Så tøff! Knappeøyet passa perfekt, gav et ekte dinosaurblikk, fra en snill dinosaur da selvsagt. (o:

    SvarSlett
  4. Den satt PERFEKT!
    Og så var den så utrolig stilig; en TØFF kombinasjon av farger, og en herlig applikasjon. Jeg har ikke turt for mye utprøving av applikasjoner, men må vel sette meg mer inn i dette. Ser så fint ut. LIkte detaljene med hvordan du sydde i øyet også; kul søm over knappen!

    SvarSlett
  5. Så flott den var. Tom. jeg får lyst til å sy selebukser nå. Den unge damen er en perfekt kandidat.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3