Sider

24. august 2009

Lille pusekatt

Noen venner av oss har fått en liten jente, og det er jo bare tull å kjøpe gave når man kan lage en! Jeg har tegnet en god del nye applikasjoner og endte opp med en haug med katter. Det er litt rart at jeg endte opp med så mange katteapplikasjoner, for jeg er ikke noe kattemenneske, men de er noen fascinerende dyr!

Størrelsen er ca 1 år. Jeg har tegnet av mønsteret fra en kjole som ene syvenninnen min, Bekkaen, hadde til ene jenten sin da hun var litt yngre. Hun beskrev størrelsen som en litt liten str 12 mnd.

DSC_0001 

DSC_0004

 

For å få ordentlig fine detaljer på applikasjonen, har jeg brukt en sølvtråd. Jeg fant en sølvtråd på Stoff og stil som var egnet til maskinbruk. Jeg vet nå ikke helt med det, den var noe herk å sy med, men det ble nå pent, så jeg får trøste meg med det. Det ble virkelig prikken over i'en, desverre kommer ikke detaljene så bra frem på bildene.

DSC_0002 (2)

DSC_0005

3 kommentarer:

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3