Sider

1. august 2010

Coola Freddy goes vintage!

Og jeg har giftet meg! 26.06 var den store dagen, da hadde vi vært kjærester i 10 år og 2 dager. Det som er noe av det vakre med det O'store Internettet, er at man blir kjent med mennesker. Og et av de nydelige menneskene jeg har vært så heldig å få stifte bekjentskap med sang en vakker sang for oss i kirken. Som takk har jeg laget to skjørt, ett til hver av jentene hennes.

DSC_0032

Coola Freddy (fremdeles like kul og svensk) har en litt annen look enn første gangen vi så ham. Denne gangen har han utstyrt seg i vintage. Det fantastiske tøystykket er fra posen jeg fikk fra Lillis i fjor en gang. Orange her også ja.

DSC_0033

Skjørtet ble godt mottatt av verdens skjønneste 2-åring.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3