Sider

28. mai 2007

Monica sin

Jeg oppdaget plutselig her i sted, til min store forskrekkelse, at Monica sin pose ikke var kommet med inn hit i flyttingen fra den andre siden. Og sånt går jo ikke an (Denne laget jeg før den i grønn barokk-mønster).
Monica ønsket en varm og god pose til sønnen sin, og jeg fikk frie tøyler hva applikasjon angår. Jeg laget en super-søt applikasjon, inspirert av Ugly Dolls. Posen er laget av en deilig brun polarfleece og teddystoff. Dynen er fòret med ett lag dyne.



3 kommentarer:

  1. Der var posen min ja!!! Jeg er super-duper-kjempefornøyd med den, og har fått kjempemasse skryt av den! Har hatt en misunnelig venninne eller to ja - og jeg har selvsagt gitt beskjed om at dersom de vil ha, så skal jeg formidle bestilling. Dessuten har jeg gitt ut din gamle hjemmeside-adresse. Bare vent til vinteren, når jeg begynner å bruke den igjen - da skal du nok få brukt opp noe av stoffet ditt skal du se ;)

    SvarSlett
  2. Ingen problem at de har fått den gamle adressen, der er det link til denne. ;)

    SvarSlett
  3. Åh, denne var stilig!! Herlige farger, og søt applikasjon:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3