Sider

19. april 2008

Forklekjoler

Det har jo klødd noe ekstremt i fingrene mine etter å sy, så av og til har jeg måttet sy noe, bare for å dempe det verste. Jeg fikk mønster på forklekjoler i posten av en jeg kjenner gjennom et forum, Lillis, og da måtte jeg bare prøve meg!
Dette er i størrelse 3-6 år, og ble altfor stort for jenten min på 3,5 år. Det kan brukes på begge sider, den rosa siden består av blekrosa cord (som jeg i min iver klarte å sy feil vei) og den andre av blomstrete bomullsstoff. Siden jeg ikke hadde noe særlig med knapper, brukte jeg trykknapper.






Den lilla forklekjolen er i str 6 mnd til 1,5 år. Det er laget av lilla cord og en gammel, nydelig gardin.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3