Sider

10. januar 2009

Lille My

Den vakre og vanvittig talentfulle kunstneren Cecilie Grut har laget en helt fantastisk logo til meg (som vil bli lansert nå i vår en gang). Vi laget en super avtale; hun laget logo til meg, og så fikk hun en kjole i retur til den skjønne jenten sin. Jenten er veldig glad i Mummitrollet og da spesielt Lille My, etter hva jeg har forstått, så da måtte det bli en Lille My-kjole.
Den ble kjempe fin! Jeg er meget fornøyd med applikasjonen, som er i skinn faktisk! Det kan komme fin-fine ting ut av en lite fin skinnjakke.
Som dere kanskje ser, har jeg laget lommer på den. Det er første gang jeg har laget lommer, så det var en del knot, men øvelse gjer meister. Det ble i grunnen ganske fint. Kantene ble litt vel stive med kantebånd, så neste gang bruker jeg ribb i stedenfor, det er mye mykere. Kjolen er i str 104.




3 kommentarer:

  1. Denne kjolen var jo helskjønn! :)

    SvarSlett
  2. Vi er SÅÅÅ fornøyde! Både mamma og lille Maisi (My) :o)

    Lager et innlegg med kjolen nå..

    SvarSlett
  3. Tusen takk for det Irene! Så kjekt at du har funnet veien til bloggen min! :D

    Cecilie: Hun ble utrolig fiin!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3