Sider

12. februar 2009

En happifnatting

Mamman til hun som skal ha denne kjolen hadde et par ønsker til hva applikasjonen skulle være, blant annet et monster. En happifnatt kan sikkert være litt skummel og monsterish for en som bruker str 98, så en happifnatt det måtte bli. Den ble kjempe tøff, men jaggu vet jeg å lage meg selv arbeid.
Å sy applikasjon med en så glatt broderingstråd er en ting, men når applikasjonen er full av små svinger i tillegg, da er det om å gjøre å holde tungen beint i munnen. Anyways, jeg digget den, og applikasjonen havnet på topp ti listen min. Jeg har sydd med kontrastsøm på kantebåndene, og det blir så utrolig fint med disse fargene.






8 kommentarer:

  1. Hei på deg! Så gøy å se at logoen er på plass! Klærne blir bare finere og finere de :o)

    I dag skal jeg ordne til ny utstilling, det blir moro.

    Kamera er et Sony a200. Er kjempefornøyd, og jo mer jeg skjønner jo bedre blir det. Men alle bildene er blitt bra, selv om jeg ikke er ekspert.. enda:o) Fikk med flere linser, og med den største har jeg fått tatt flotte bilder av Maisi når hun er på ishockeytrening. Ser ordntlig proff ut da, med den lange linsen; haha

    Goood helg, kos deg masse. Skal på jentefest i kveld (noe som er år og dag siden) og gleder meg skikkelig!

    SvarSlett
  2. Hihi såå söööt!

    SvarSlett
  3. Utrolig kledelig logo, og nydelige kjoler :)

    SvarSlett
  4. Nydelig kjole igjen! Den figuren var kul!

    SvarSlett
  5. Fy flate den ble fin :D Gleder meg max nå til den kommer i posten :D

    SvarSlett
  6. Jeg bare DIGGER denne kjolen! Herlig farge og kjempeflott applikering!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3