Sider

18. mars 2009

Lilla sjøhest

Denne kjolen syntes jeg ble knallfin! Stoffet på sjøhesten er det samme stoffet jeg har brukt veldig nylig på en voksenkjole. Jeg prøver å tenke litt utenfor boksen i forhold til trådbruk på applikasjonene om dagen, jeg har en tendens til å velge det trygge. Her har jeg brukt grå tråd på sjøhesten og har også brukt grå kantebånd. Prikken over i'en ble det røde øyet og den røde kontrastsømmen på kantebåndene. Dette ble en fargesammensetning som jeg ikke klarer å se meg mett på. Kjolen er i str 98.







1 kommentar:

  1. Virkelig flott! Er noen ganger slik at "det enkle er det beste", og her gjorde det seg virkelig med bare en liten anelse rødt! =D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3