Sider

2. april 2009

Sjørøver-Pinnsvin

Når jeg har lyst til å henge opp det jeg lager på veggen i stuen, da er jeg virkelig fornøyd. Det var nummeret før jeg hengte opp denne. Jeg er helt forelsket i den og syntes den ble sinnsykt gøy! Ønsket fra kunden var noe med sjørøver/dødningehodemotiv og fargene blå/turkis/eplegrønn. Dette er min versjon av en sjørøver, helt enkel og kjempe fin!

Genseren er en str 116. Jeg har pleid å bruke ribb på hetten, men denne gangen bommet jeg litt på ribben, ikke ble jeg fornøyd heller, så jeg pillet den av og tok på kantebånd i stedenfor. Fargen på velouren er helt herlig!




7 kommentarer:

  1. Digger sjørøveren din:)
    God helg!

    SvarSlett
  2. Å så herlig denne var! Skjønner godt at du ble fornøyd altså! God påske!

    SvarSlett
  3. Han er knalltøff!! =D
    Ikke rart du er fornøyd med denne kreasjonen.

    (Da jeg var liten hadde jeg en pinnsvin-bamse som het Petter Pinnevin, og disse pinnsvinene dine minner meg litt om en Pinnevin. Hehe!)

    SvarSlett
  4. Så herlig den ble!
    Du er knallgod på applikasjoner!
    :0)
    God Påske!
    Klem, Lille-T.

    SvarSlett
  5. Så fiiin sjørøver. Du er en reser på applikasjoner!

    SvarSlett
  6. Frekk og farlig og bærre lækker!
    Skikkelig kuuuul ble den!

    SvarSlett
  7. Så mye fine klær du har laget! Og veldig mange stilige applikasjoner.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3