Sider

26. juni 2009

Sommerkjole til Lille!

Jeg er så heldig at jeg har en kjekk jobb, hvor jeg jobber hjemmefra. Innimellom er det så stille på telefonen, at jeg kan gjøre andre ting. Som i går for eksempel. Etter en kjapp titt i Lilles kjole-skap, ble konklusjonen at det var litt drøyt å gå med kjoler rett oppunder rumpen. Så da hev jeg meg rundt og sydde en kjole mellom telefonene og la siste hånden på verket i går kveld.

Kjolen bulte ut oppe ved halsen, så der sydde jeg et innsnitt og monterte på knappene, som virkelig gjorde hele kjolen! Jeg ble veldig fornøyd. Det er mulig at jeg tar av knappene og syr på en knappestolpe, for å skjule sømmen under. Vi får se, det er godt mulig jeg bare lager en annen kjole. Størrelsen er ca 110/116, mønsteret laget jeg selv. Stoffet er et gammelt, nydelig sengesett.

DSC_0334

DSC_0335

DSC_0336

3 kommentarer:

  1. Dette var ein herlig sommerkjole. Likte fargene og fasongen godt :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Lille ble heldigvis veldig glad og syntes den var deilig.

    SvarSlett
  3. Å så skjønn! ♥

    Kanskje vi får se bilder av henne med den på? *blafre*

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3