Sider

11. desember 2009

Matchende søskenposer!

Jeg ble kontaktet for en del måneder siden av en jeg "kjenner" gjennom forum på nettet. Hun ønsket seg to vinterposer, en til storebror og en til babyen i magen. Jeg har hatt mye å gjøre i høst, så ventetiden har vært lang, men jeg tror jaggu meg det var verdt det, utifra reaksjonen jeg fikk da hun fikk se bildene i går kveld.

Da jeg spurte mammaen til Heine hva hun ønsket på posen til hans, var hun kjapp med å svare at Heine elsker sauer. Det viser seg at farmoren og farfaren hans er sauebønder, så da måtte han i hvertfall få sau på! Planen om at det måtte være sau på var der i grunnen ganske kjapt, jeg elsker sauer, så jeg har virkelig kost meg. Ikke hadde jeg saue-applikasjon fra før av heller, så det var kjekt å få laget en.

Dette er en vinterpose som består av bomull innerst og babycord ytterst. Den har to lag med dyne i lokk og to lag i bunn. Den er ca 120 cm lang.

DSC_0080

DSC_0085

DSC_0087

DSC_0088

Litt bedre bilde av sauen. Hodet og bena har fått samme stoff som innerstoffet og selve kroppen er hvit fleece. Rundt kroppen har jeg brukt lyseblå tråd, det kom dårlig frem på bildet.

DSC_0083

Bokstavene er også laget av innerstoffet.

DSC_0084

Grunnen til at jeg har brukt grønn tråd på applikasjonene, er for å hente opp det grønne i stoffet.

DSC_0069 (2)

6 kommentarer:

  1. Fy flate, det er de flotteste vognposene jeg har sett noen sinne!! Du er helt vannvittig flink! Tipper den heldige mor triller ekstra stolt rundt med disse to snart. (o:

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Jeg synes hun er ganske heldig, hehe! :)

    SvarSlett
  3. Jeg er heilt enig med deg og de andre i at dette var aldeles fine vognposer! Og en kulskjønn sau var det au!

    Hilsen Rockefår

    SvarSlett
  4. Heisann LilleLeo:)
    For en nydeig pose! Herlig applikasjon:)

    SvarSlett
  5. Utrolig, utrolig flotte!!! Du er bare rå på vognposer, de forespørslene jeg får på å lage vognpose, henviser jeg til deg ;)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3