Sider

25. august 2010

Blå genser med monster på – Til salgs

Denne genseren er et resultat av midlertidig kortslutning i hjernen og er rett og slett feilklippet. Feilklippet i den forstand at jeg i et svakt øyeblikk trodde venninnen min sin gutt skulle ha lyseblå genser, tiltross for at jeg visste innerst inne at den skulle være grønn.

Så – jeg laget likså godt en genser til med monster på. Check it out! Monsteret ble så artig! Stoffet på monsteret er fra en duk eller noe slikt tror jeg, som kommer fra huset til svigermors nylig avdøde tante. Gammelt og kult, litt psykedelisk.

DSC_0129 (2)

I'm in love!

DSC_0131 (2)

Genseren er i velour, har marineblå ribb og er str 6/7 år. Kr. 499 + porto.

2 kommentarer:

  1. Den blå fisken har det morsomste uttrykket! Helt herlig er den!!

    Hilsen Vito

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3