Sider

1. desember 2011

Superfin kjole med friske farger!

Marie, datteren til en kollega, ble nylig to år, og i den anledning ønsket kollegaen min at hun skulle få en LilleLeo-kjole. Jeg rakk å bli ferdig et par dager før vi skulle reise til Krakow, og før Marie sin bursdag.

Moren hennes ville ha en lilla kjole, og lurte på om jeg kunne lage hjerte, slik som My Cinnamongirl-kjolene. Vel, ikke kopierer jeg og ikke lager jeg hjerter, så da ble det noe annet.

DSC_0241

Brennemaneten har dukket opp etter et par år i eksil i skuffen min, i et deilig retro stoff som jeg har fått av Jubel. Stoffet på ermene og hetten er fra Textart. Deilig og prikkete jersey.

DSC_0243

DSC_0244

Detaljer er viktige vet dere, så jeg har sydd med sølvtråd på innsiden av applikasjonssømmen for å friske opp litt, og også for å hente opp sølvskimringen fra kroklissen på brystet.

DSC_0246

Konklusjon: Finfin kjole, med herlige farger. Kollegaen min elsket kjolen og fór rundt på avdelingene på jobben for å vise den frem. Hipp hurra for Marie som nå har blitt to år!

6 kommentarer:

  1. Oi, den var fantastisk!!!
    Elsker kjolene dine! :-))

    SvarSlett
  2. Knallfin kjole

    lilleplutt.no

    SvarSlett
  3. Herlig brennmanetkjole! Tipper Marie blir glad :)

    SvarSlett
  4. Så flott kjole. Den var jo bare kjempesøt og morsom. :)

    Psssttt...
    Julenissen er innom bloggen min og en flott premie skal deles ut.

    Ha en flott helg :)

    SvarSlett
  5. Så fin kjole. Likte fargekombinasjonene dine veldig godt.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3