Sider

9. januar 2012

Godt nytt år og sånn!

Jeg har helt glemt å lage et nyttårs-innlegg og det går jo ikke an! Så da får det heller bare være at det kommer noen dager på etterskudd.

Jeg har tenkt litt på året 2011 og hva som har skjedd, både på privatfronten og med sying/blogging. Jeg kom egentlig ikke på noe særlig med en gang, men når jeg tenkte over det, så har det jo blitt litt.

Året 2011 begynte med sang. Jeg er med i et Pink Floyd coverband, så januar, februar og mars gikk med til øving. I begynnelsen av mars kom Made By Me – Sybloggernes beste oppskrifter-boken ut, og jeg er så heldig å ha fått bidra i den. En uke etter døde mormoren min, etter å ha vært syk av Alzheimers i veldig, veldig mange år. I april var jeg på 3-dagers turné med bandet. I mai ble jeg 30 (skrik!), Lillebror ble 3 år, og vi hadde enda en konsert med bandet. I juni kom Silhouette-maskinen min, og vi var i bryllup til fiine venneparet vårt. I juli var vi på ferie i Danmark. I september fylte Lille 7 år. I oktober ble min kjære, fine mann 35, vi var på forsinket bryllupsreise til Roma i 5 dager – trenger jeg å si at det var fantastisk? I november fikk jeg endelig fatt i en gammel puff og to gamle nattbord, noe jeg hadde lett etter i en evighet. Samme måneden var vi også på tur til Krakow med jobben til mannen min. Rett før nyttårsaften hadde vi to nye konserter. Røft regnet har det vært et innholdsrikt år, og det er jo nesten for gale at man må sette seg ned for å tenke etter og enda er det sikkert mer jeg har glemt.

Det kommende året skal vi bygge på ganske mye på huset vårt og jeg får et eget arbeidsrom etterhvert. Jeih! Jeg har også planer om å pusse opp gamle møbler og nye, spennende syprosjekter.

Hva skal du gjøre i år?

2 kommentarer:

  1. Jeg har heller ikke laget ett sånt innlegg, men jeg syns det er sabla koselig å lese alt det dere andre har rukket i løpet av fjoråret.
    Men nå, nytt år og nye muligheter! JEg GLEDER meg til å følge deg i 2012 vennen!

    Klem klem

    SvarSlett
  2. Åh! Jeg vil også bygge på og få mitt helt eget syrom...

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3