Sider

5. februar 2012

Ukens siste dag – ugle 7

Ukens siste ugle er en av de fineste synes jeg. Fargene passer så fint sammen og vintage-stoffet på vingene gjør sitt til at den bare er utrolig fin. Føtter har den dog ikke fått enda, det blir nok føtter i gullstoffet jeg har brukt på øyepartiet.

DSC_0026

 

DSC_0015

Jeg vet ikke hvor dette nydelige stoffet på vingene kommer fra. En kjole kanskje, som må ha sett aldeles nydelig ut pga stoffet i seg selv? Ikke godt å si.

DSC_0020

Konklusjon: En av favorittuglene mine! Den skal snart sendes til sitt nye hjem, til verdens kuleste, rulleskøytende dame.

5 kommentarer:

  1. For en herlig ugleuke du har hatt:) Jeg har en klar favoritt, og det er torsdagsuglen! Jeg, i likhet med deg, digger lilla! Utrolig kul:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Tilla, så koselig at du har fulgt med! :) Av og til tror jeg at sjelen min er lillafarget. :P

      Slett
  2. Skikkelig kul ugle! Jeg har enda ikke prøvd meg på å sy ugler - men kanskje en eller annen gang i løpet av 2012? Dine ugler er iallefall skikkelig fine!

    SvarSlett
  3. Kjempesøte ugler du har laget! Herlige stoffer!

    På tide med en sykveld snart :-)

    Stor klem

    SvarSlett
  4. Kjempestilig kul ugle! Og veldig flott sikksakk på applikasjonene!!!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3