Sider

16. juni 2009

Min første selebukse!

There comes a time for everything, og nå var tiden sannelig inne for å sy min første selebukse! Minste gutten til MerteBerte, min venninne og trofaste kunde, ble 2 år og ville at jeg skulle sy en selebukse til ham. Jeg kjøpte en selebukse til Lillebror for noen uker siden, som jeg likte veldig godt formen på, så jeg tok utgangspunkt i den og laget et mønster. Jeg ble veldig fornøyd, jeg synes formen ble knall! Til neste gang vil jeg lage bena enda videre, for å få en pose-effekt nederst.

Utseendemessig digget jeg kontrasten mellom den røde ribben og de grønne knappene til den brune velouren. Jeg har lagt inn en kile i skrittet, for at bleien skal kunne få litt mer plass. Størrelsen er ca 92.

DSC_0038 

DSC_0040

DSC_0043

Bak

DSC_0044 

DSC_0045

Kile i skrittet

 DSC_0046

2 kommentarer:

  1. Denne ble virkelig kjempefin!!!
    Applikasjonen var jo til å dø for... elsket formen på den!!! *dåne*
    Herlige farger og knæsj med en knæsj grønn midt oppi. Mi laik!

    SvarSlett
  2. Jeg elsker buksen!!!
    Den er så fin på Andreas. Skal ta et skikkelig bilde av han og sende deg slik at du kan legge det ut.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3