Sider

16. juni 2009

Vinter og sne

Denne posen er også Anine sin. Der de bor er det fryktelig kaldt om vinteren, så hun trengte en god og varm pose. Med to lag dyne i bunn og to lag dyne i lokket, så regner jeg med at hun skal holde seg god og varm på de kaldeste dagene!

Mamman til Anine hadde et ønske om et snøfnugg, da de liker snø og vinter. Jeg er ikke vanskelig å be, jeg visste fort hva jeg ville lage. Etter litt studering av bilder på snøfnugg, og litt tegning, fant jeg en form jeg likte. Det mønstrete stoffet jeg har brukt kan gjerne også se ut som snøfnugg, jeg syntes det passet fint til!

I tillegg har jeg brodert på en del hvite perler, som skal symbolisere snøfnugg, om vinteren snør det jo, så snøfnugg må med! Jeg synes det ble en fin effekt. Systematikeren i meg er slik at ting skal være beine, like mye alle steder, alt må være i symmetri, så det var ikke enkelt å plassere perlene, hehe! Jeg fikk hjelp av mine herlige syklubb-venninner, som var på syklubb-besøk den dagen jeg sydde på applikasjonen.

Inni posen er det teddystoff og utenpå er det cord, jeg tror den er fra Ellos.

DSC_0611

DSC_0608

DSC_0609

DSC_0610

DSC_0612

DSC_0613

Perledetalj

DSC_0614

3 kommentarer:

  1. WOW! Du og de fantastiske detaljene... I'm in løøøøv!!!

    SvarSlett
  2. Utrolig at det går an å treffe så godt med både farger og mønster. Jeg er imponert (og målløs), og Anine gleder seg:-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3