Sider

16. juli 2009

Maur på foten

Denne måtte vaskes før jeg viste den frem, da merketusjen fra Stoff og stil tydeligvis ikke er så lett å fjerne med litt vann bare på cord. Den har ikke blitt tørket i tørketrommelen, så corden er ikke så fin på bildet som den skal være. Corden er isblå, jeg tror det er en gardin fra Kid. Mauren på foten kunne fint vært litt lenger oppe, men jeg synes den er søt jeg! Knappe-pynt på rumpen har shortsen også fått. 3 knapper i deilige bruntoner. Shortsen er i str 1-2 år.

DSC_0027 

DSC_0030

DSC_0029

3 kommentarer:

  1. Havnet tilfeldigvis på bloggen din, og jeg digger alt du lager! WOW!! At ikke du gjør skikkelig business ut av dette. Hadde jeg hatt barnebutikk ville jeg garantert solgt det du lager! Jeg er imponert! Kan jeg spørre deg hvor du har fått merkelappene dine laget? Jeg har merkelapper fra sabo, men kunne godt tenkt meg noen litt mer personlige.

    SvarSlett
  2. Tez: Så utrolig kjekt at du fant bloggen min og tusen takk for strålende komplimanger! Jeg ble rent litt rød i fjeset her og det dukket vel opp et litt fårete smil også, hehe! Merkelappene mine er designet av Cecilie Grut ( www.grut.no), og er produsert av minanamnband.se. Det er ganske god kvalitet på dem, jeg er veldig fornøyd.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3