Sider

2. februar 2009

Grønt pinnsvin

Denne genseren er en av mine absolutte favoritter så langt! Jeg grublet en stund på hvilket stoff jeg skulle bruke på applikasjonen. Stoffet jeg endte opp med, er faktisk det samme som er brukt på giraff-genseren til Lille. Det er vintage, og jeg fikk det i en hemmelig venn-gave på et forum en gang. Jeg var litt i tvil på disse fargene sammen først, men det ble så kult!
Litt knæsjt og veldig tøft! Kantebåndet laget jeg av ribb, og det er sydd fast med en tråd som er mørkere grønn. Begge knappene er gamle, den mørkeste er den eldste. Jeg elsker denne genseren, og den er så fin at jeg har lyst å ramme den inn og henge den på veggen. Det blir hardt å sende den fra seg.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3