Sider

2. februar 2009

Jeg har strikket!

Jeg har strikket meg en hals. Tykt Stoff og stil-garn, med pinne 10 (eller var det tolv?). Kjempe deilig garn, kjapt å strikke og en meget funksjonell hals! Jeg som kun kan strikke rett og frem, har nå lært meg å strikke knappehull, og de er ikke så skjeve som de ser ut til å være på bildet. Strikking er en tirsdagssyssel her i huset, da er det tv-kveld med to gode og nære venner. Jeg kan nesten driste meg til å si at jeg nå klarer å strikke, se på tv og konversere uten for store problemer.










2 kommentarer:

  1. Jättesnygg! Jag håller på med en sån med... men jag tror att jag gjort den lite för hög.... supersnygga knappar du hade också! :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Jeg er veldig fornøyd med den og er overrasket over hvor god den er. Garnet er så tykt at det er lite vind og kulde som slipper gjennom maskene. Jeg har brukt sjal i åresvis, og synes denne er bedre enn sjal. :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3